Zespół Szkół Prywatnych nr 1 w Sosnowcu

Aktualności

Fabryka ozdób

FABRYKA OZDÓB CHOINKOWYCH

22 listopada 2017r. klasy I wraz z klasą zerową były na warsztatach plastyczno-technicznych w FABRYCE OZDÓB CHOINKOWYCH w Miechowie. Dzieci zwiedziły fabrykę i poznały etapy powstawania szklanej ozdoby świątecznej. Największą atrakcją było wykonanie własnej bombki, którą dzieci przywiozły do domu. Każdy uczeń miał również możliwość kupna choinkowej ozdoby dla swoich bliskich. Dzieci wróciły zadowolone i pełne wrażeń.

dyskoteka

DYSKOTEKA

10 listopada 2017 roku w Prywatnej Szkole Podstawowej Nr 1 odbyła się dyskoteka szkolna. Większa część uczniów przygotowała fantastyczne przebrania oraz kreatywne makijaże, którymi zachwycali i przerażali  pozostałych.  Zabawa była udana, a pozytywną atmosferę wzmocniła zabawa, która już stała się tradycją dyskotek w naszej szkole - KRZESEŁKA :) Imprezę zaliczamy do udanych !

Wycieczka integracyjna

Wycieczka Integracyjna

15 września klasy drugie postanowiły pojechać na wycieczkę integracyjną do Żarek. Tam braliśmy udział w słodkich warsztatach robienia lizaków oraz zamienialiśmy drewniane kawałki w postaci Minecrafta. To był udany dzień i w doskonałych humorach wróciliśmy do szkoły.

Wycieczka do Pragi

W tym roku szkolnym postanowiliśmy wybrać się na wycieczkę szkolną do Pragi. Był to bardzo miły a zarazem intensywny czas zwiedzania. Pierwszy dzień spędziliśmy na świeżym powietrzu w Narodowym Rezerwacie Przyrody w Skalnym Mieście. Był to olbrzymi labirynt korytarzy skalnych wśród ostańców skalonych, które przekraczały 60 m wysokości. Drugi dzień zwiedzaliśmy Nowe i Stare Miasto oraz Dzielnicę Żydowską. Wieczór umilił nam koncert Fonntann Kriżikovych. Trzeci dzień to spacer po Hradczanach: Loretta, Zamek Królewski, Katedra Św. Wita, spacer Złotą Uliczką, Most Karola. Dla tych pięknych chwil warto było spędzić te kilka długich godzin w autokarze.

Barania Góra

W niedzielę 15 października 2017 r. czternaścioro uczniów klas VI wyruszyło na szlak w poszukiwaniu źródeł Wisły. Wędrówkę rozpoczęliśmy w dolinie Białej Wisełki, wzdłuż której podeszliśmy na Baranią Górę, drugi co do wysokości szczyt Beskidu Śląskiego (1220 m n.p.m.). Po drodze podziwialiśmy wodospad Kaskady Rodła oraz piękne o tej porze roku lasy bukowe. Następnie zeszliśmy do schroniska na Przysłopie, gdzie mieliśmy czas na zasłużony odpoczynek i obiad. Do busa schodziliśmy skrótami, częściowo wśród wysokich traw i suchych konarów. Humorów nie zepsuł nam bardzo długi powrót, podczas którego napotykaliśmy kolejne korki na drodze (podziękowania dla p. kierowcy!).

Strona 9 z 59

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/szkola/ftp/zsp1/_new/templates/ja_purity_ii/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/szkola/ftp/zsp1/_new/templates/ja_purity_ii/html/pagination.php on line 135

Gazetka Szkolna

STATYSTYKI

Warning: Creating default object from empty value in /home/szkola/ftp/zsp1/_new/modules/mod_stats/helper.php on line 77

Warning: Creating default object from empty value in /home/szkola/ftp/zsp1/_new/modules/mod_stats/helper.php on line 83

Warning: Creating default object from empty value in /home/szkola/ftp/zsp1/_new/modules/mod_stats/helper.php on line 106