Zespół Szkół Prywatnych nr 1 w Sosnowcu

• Decrease font size

Aktualności

Wycieczka do Mirowa i Bobolic

Dnia 10 września 2013r. klasy III naszej szkoły pojechały na wycieczkę do Mirowa-Bobolic. Początkowo zwiedzili zamek w Bobolicach i poznali jego ciekawą historię, następnie czerwonym szlakiem udali się do Mirowa, tam podziwiali ruiny zamku i miło spędzili czas na pieczeniu i jedzeniu kiełbasek oraz zabawach integracyjnych. Na koniec wycieczki każdy mógł kupić sobie pamiatkę. Wszystkim bardzo wycieczka się podobała, a szczególnie spacer kamienistym szlakiem.

zapraszamy do obejrzenia galerii.

Rozpoczęcie roku szkolnego

Gimnazjum i Liceum - 28.06.2013r. godzina 11:30

Zielona Szkoła 2013

"Zielona Szkoła" 2013

W dniach 2-15 czerwca 2013r. uczniowie i uczennice Szkoły Podstawowej i gimnazjum uczestniczyli w "Zielonej Szkole" w Jastrzębiej Górze nad naszym pięknym, błękitnym Bałtykiem. Było nas tam bardzo dużo, łącznie 192 uczniów i opiekunów. zamieszkaliśmy w DW "Vis" oraz małym apartamentowcu "Bursztyn". Jedzenie było wyśmienite. W czasie pobytu nie nudziliśmy się ani przez chwilę, czas był wypełniony zajęciami animacyjnymi, sportowymi, lekcjami i próbami do akademii na koniec roku szkolnego. Uczniowie i uczennice klas I SP oraz I Gimnazjum przeżyli niezapomniany, pełen wrażeń chrzest morski przygotowany przez starszych kolegów. Czas urozmaicały nam ciekawe wycieczki: do Władysławowa, gdzie zwiedziliśmy "Ocean Park", na Półwysep Helski, do Trójmiasta, gdzie mogliśmy podziwiać piękne oceanarium w Gdyni czy zabytki Gdańska a nawet romantycznie spacerować po molo w Sopocie. Dzięki inwencji opiekunów uczniowie mogli uczestniczyć w licznych grach i konkursach: "rzeźby na plaży, zawodach piłki siatkowej a niestrudzony p.Morawski uczył kolejne pokolenia uczniów gry we frisbee. Dzięki pieknej, słonecznej pogodzie dobre humory dopisywały nam do ostatniego dnia pobytu i żegnaliśmy urokliwe plaże Jastrzębiej Góry z prawdziwym żalem.

Zapraszamy do galerii.

Wycieczka do Warszawy 2013

Wycieczka do Warszawy

W dniach 13-14 maja 2013r. uczniowie gimnazjum i VI klasy Szkoły Podstawowej uczestniczyli w pełnej wrażeń wycieczce do Warszawy. Była to wycieczka dydaktyczna, więc zwiedziliśmy Stare Miasto i Zamek Królewski, Plac Saski z Grobem Nieznanego Żołnierza. Główną atrakcją było Centrum Nauki Kopernik i Muzeum wojska Polskiego, prawdziwa gratka dla szkolnych militarystów. Dziewczęta spełniły swe marzenia spacerując godzinami po "Złotych Tarasach". Przeżyliśmy też pełne emocji spotkania z tubylcami, jako że nasz hotel mieścił się w najbardziej egzotycznej dzielnicy Warszawy - Pradze. Obok przyjemnie spędzonego czasu, wycieczka dała nam dużo wiedzy z zakresu nauk przyrodniczych, technicznych, historii i wojskowości.